ActivateFrameBuffer() | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
BindTexture() | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
CheckFrameBufferStatus(String phase) | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
CreateBuffer(int width, int height, bool enableTextureCompare) | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
DeActivateFrameBuffer() | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
GetTextureData(out Byte[] data, out int width, out int height) | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
GetTextureData(out float[] data, out int width, out int height) | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
Height | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
PtFBOShadow() | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
PtFBOShadow(String bufferName) | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
ReleaseBuffer() | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
RenderTextureToViewPort(int width, int height) | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
SetViewPortToBuffer() | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
UnBindFBOTexture() | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow | |
Width | Powertek.OpenGl.PtFBOShadow |